Wednesday, July 18, 2012

kegembiraan itu adakalanya kosong

huh! bersarang..
lama aku x jenguk.
owh yew aku dah 22thun..thankz pada yg wish,
then tahun nie untuk sekian lamanya mama aku wish bezday aku..sedih! anyway thankz mum iloveu.

dan entahlah kadangkala aku terasa sunyi walaupun aku dipenuhi keluarga dan teman disekeliling aku
kosong! dan kadangkala keseorangan menempuhi hidup..

haha..(ketawa utk cuba wat diri ini tersenyum)
22thun dah aku hidup, lama? x act skejap jew..
dari bayi, kanak2, remaja, dan dewasa....
sampai masa aku akan ucap ''selamat tinggal'' utk mereka..

banyak lagi benda yang aku x dapat buat dan belum buat..
ye! masih dalam rancangan..
mempunyai 1 perniagaan sendiri, hasil titik peluh sendiri..
owh NO! aku bukan berangan tapi itu impian.
aku yakin, aku mampu+boleh..

kekosongan yg aku katakan bukan bererti aku tak suka atau x bersyukur..
tapi kekosongan dalam mengejar impian yg entah bile akan jadi kenyataan.

menjadi seoarang kerani..
hahhaahaa.. act x tersenarai langsug dalam list cita-cita aku, bunyi agak kesombongan memlilih pekerjaan. bukan! aku x maksudkan camtue..
aku bosan..
usia yang baru belasan tahun menunggu result SPM..aku dah keje,
dem! setiap cuti sem aku keje..
argh! weii fosure aku fed up dOo..
jumpa orang sana sini,..
balik keje malam, mandi makan tidur..
dan perkara nie berlarutan sampai dah kuar sorang..GILE! sok pagi2 bangun mandi siap pegi keje..
bukankah itu dinamakan KOSONG??
sedih! tpi ini lah hakikatnya....

aku hepi..
dalam hepi itu x semua perkara buat aku hepi..




No comments:

Post a Comment