Friday, February 18, 2011

my vincci, VINCCI........and vincci

vincci???
sapew x knal ngan jenama yang leh dikatakan grand la gak...
aku memang obses ngan jenama vinnci nie..sebab gaya dan bentuknya memang memenuhi citarasa aku..
harganya pun bOleh la nak dikatakan berpatutan...
kasut vincci yang mula-mula aku beli adalah masa aku mula nak meningkat remaja,, kasut tumit dua inci..cOlOur gOld+brOwn,, memang cantik....aku sayang giler ngan kasut tue,tapi!! ak x tahu di mana kasut tue sekarag...sebab kalau x silap aku, ada sOrang sis namanya ayu..dia pakai kasut tue pastue dia x pulangkan adan aku x tau dimana dia sekarag!!~ DAMN!!
------------------------------
masa umur aku 17tahun, aku rapat ngan sOrang musuh sampai lah aku ngan dia jadi kawan..dan dah jadi 
''BEST FRIEND " aku da sekarag..
aku ngan dia memang giler ngan jenawa vincci nie,, ke mana jew aku pergi vinnci sentiasa ada kat kaki aku..
baru2 nie makcik kesayangan aku (siti aisyah haji fauzan), dia ada belikan aku kasut vincci..aku sayang giler,,
dan aku akan jaga kasut tue. pastue x sampai berape bulan aku ada beli sepasang lagi vincci...OMG!! marah husband aku, dia kata aku nie bOrOs....!! aku x kesah pun dia nak kata aku nie ape..
at least bOrOs2 aku pun, aku beli dan barang tue aku nampak dari sempurna sampai lah hancur...
dia tue lagi bOrOs,, beli DUNHILL, SURIA...pe?? ingat x bOrOs kew???? lagi BAKAR duit!!
citt!! sO..DONT CALL ME EXTRAVAGANT!!! ahakz..huhuhu
.....setiap kali aku pegi shOpping kOmpleks, aku pasti akan singgah kat vincci...ada duit kew xde kew aku tetap akan masuk kat dalam vincci, I DONT CARE! vincci is my favOrite shOes..hehehee
NOW!! aku ada 4 pasang kasut vincci dan yang sepatutnya ada 8 pasang..hanya tinggal 4 jew,,uhuk..sedih2,,
vincci memang swett. Aku nie jenis menghargai sesuatu barang...sO! bile pas pakai jew, aku simpan blik dalam kOtak asalnya. rajin kan???
sO! aku memang pantang kalau ada yang pinjam kasut aku x bagitau dan bile dah pinjam tue jaga lah jangan lah letak sepah2, pastue ada lak yang pijak memijak kasut aku tue..
hah!! kalau nak tgOk aku baran macam singa betina lapar wat lah...
hahhahaha...(^_^)
------------------------------------------------------------------

nie lah beberapa kOleksi kasut vincci aku yang aku sempat snap


nie lOrh antara kOleksi VINCCI aku yang smpat aku snap2...















No comments:

Post a Comment