Monday, February 14, 2011

sAtu pEtang yaNg indAh..

petang tue memang serOnOk,, my hubby bawak pusing2 kat tasik Bandar Botanic, Klang. nk pegi kat putrajaya cam jauh la sangat..sO! pegi yang dekat2 jew lah. Hepi sangat, yelah sebelum nie kuar berdating berdua saja..nOw! dah bertiga..ada mama, ayah dan Adam(si cOmel mata besar)hihihiii...
----------------------------------
dalam sibuk melayan gelagat Adam yang mengOceh2 jew mulutnya tue, baru teringat yang petang tue 
13 FEBRUARI 2011, dan esOknya adalah hari Valentient Day's hari kekasih yang diharamkan utuk umat islam menyambutnya..tapi!! heran masih ada dikalangan saudara seislam kite menyambutnya. Macam gelagat manusia yang ada kat tasik petang tue. Ada pengantin yang merakamkan detik2 bahagia di depan lensa phOtOgraph tue.., ada gak pasangan yang berpOsing sakan didepan lensa hanya untuk nak mengabadikan kenangan bersama sempena Valetinent Day's. serOnOk!! sambil tersenyum sendiri...
aku dan my hubby pun x nak kalah, kteOrang pun keluarkan Sony CybershOrt aku untuk merakamkan kenangan bersama..sO sweet, Adam memang pandai pOsing..
''LIKE MOTHER, LIKE SON''
sedar x sedar hampir satu tasik tue kiteorag pusing..memang serOnOk
melihat suami ku menOlak strOller Adam, dan melayan gelagatnya sehingga kedengaran suara anak kecil itu ketawa, hati nie terasa SANGAT BAHAGIA, bisik hatiku...
akan aku jaga keluarga ku ini...
sape sangka dalam umur aku yang muda nie..
aku dah memiliki keluarga ku sendiri
aku ada suami yang penyanyang dan anak yang cOmel dan sempurna sifatnya...
aku sayang mereka...harta yang paling bermakna dalam hidup aku.
Dalam sibuk melayan Adam, terlihat cahaya oren kekuningan...tanda hampir senja...
aku pun melangkah masuk ke kereta,...
Adam betOl-betOl keletihan, x sampai brape minit dalam kereta terus terlelap...
petang yang indah itu berlalu, ianya menjadi satu kenagan yang indah dalam hidupku.....
Adam Haritz 

mynewfamily

No comments:

Post a Comment