Sunday, May 15, 2011

16 MEI..

HEPI TEACHER days
16 MEI 2011
----------------------------------------------
selamat hari guru buat guru-guru yang penah ajar aku sepanjang aku menimba ilmu dari aku tadika, rendah dan menenggah hinggalah aku teruskan keperingkat diploma. 
THANKZ FOR EVERYTHING
teringat sejenak~
dulu bila hari semakin hampir dengan tarikh 16 MEI,
aku akan sibuk memikirkan nak bagi apa untuk cikgu-cikgu..
mama aku mesti sibuk gaknak tolong balut-balutkan hadiah tue...huhu

pernah gak aku bagi sabun LUX,,huhu...bile teringat balik kelakor rasanya(^_^)
tisu dalam kotak, argh!! macam-macamlah,
x pun mama aku akan bawak aku dan adik-adik aku ke pasaraya MYDIN atau kedai RM2,huhu
actually besar or kecik hadiah tue sumer bergantung pada cikgu tue samada nak hargai atau x..??

UNTUNGkan jadi cikgu nie,?? dapat hadiah banyak, tengok mama aku pun cukuplah
dia cikgu tadika, bila 16 MEI jew, macam-macam hadiah dia bawak, aku ngan adik-adik 
mesti akan tolong bukakan..huhu,, Seronoknya...

bile teringat balik kenangan bersama cikgu-cikgu, rindu rasanya...
alangkah bestnya dapat pegi sekolah balik...
untuk semua cikgu-cikgu yang pernah ajar aku,..
dari  
SEKOLAH KEBANGSAAN JOHAN SETIA,
SEKOLAH AGAMA MENENGAH TINGGI KUALA KUBU BHARU,
SEKOLAH AGAMA HISAMUDDIN SG.BERTIH,
SEKOLAH MENENGAH JALAN KEBUN......
                                                                 SELAMAT HARI GURU



 





No comments:

Post a Comment