Friday, May 6, 2011

mOther days

sebelum aku membebel yang bukan-bukan
aku nak wish MOTHERday kat semua ibu-ibu kat dunia nie...
(eceh!! macam 1 dunia baca blog aku nie..huhu)
   terutama sekali
  • Mama aku yang lahirkan aku, yang besarkan aku- SITI AZIZAH SUJAK
  • Nenek aku belah mama, yang selalu bagi nasihat kat aku- HAJJAH RUMINAH ABDULLAH
  • Nenek aku belah abah, yang selalu buat sarapan untuk aku- HAJJAH MISKILAH
  • Mama mertua aku, yang sudi menerima menantu yang degil+nakal macam aku- ROHANA SHAFIE
  • Makcik aku belah mama, yang baik hati+penyayang- SITI FAUZIAH & SITI SUFIAH
  • Makcik aku belah abah, yang rajin dengar segala cerita donggeng aku- SITI HAWA ABDUL BASIR
Dan x lupe, arwah maklong aku belah abah yang aku sayang sangat+rindu-  NORAINI ABDUL BASIR
-------------dan yang paling terakhir adalah untuk aku sendiri, kerana aku sekarang sudah bergelar mama kepada seorang anak yang agak lasak+comel dan sentiasa buat aku geram dengan teletahnya.


TERIMA KASIH
TERIMA KASIH
TERIMA KASIH....dan TERIMA KASIH kepada mereka yang aku sebut tadi.
merekalah insan yang sentiasa memahami aku, yang melihat aku membesar sehinggalah aku dimiliki oleh seorang lelaki yang kini lebih bertanggungjawab akan hidup aku.
I LOVE YOU ALL...............muuuaahh 
TERIMA KASIH mama, sebab besar lahirkan kakak dan mendidik kakak. sampai hembusan nafas yang terakhir pun belum tentu kakak dan adik-adik ynag lain dapat membalas jasa dan pengorbanan mama.
Kini, aku akan merasa keperitan membesarkan anak..
keperitan, kesusahan, kepayahan ini terlalu indah dan bahagia buat aku...
untuk mama, kakak doakan semoga mama sentiasa sihat selalu dan dimurahkan rezeki,aminnn.... insyaALLAH


                            --SELAMAT HARI IBU SEDUNIA, 8 MEI 2011--
kasihnya seorang ibu kepada anak

mama......iloveyou very much


No comments:

Post a Comment