Wednesday, April 27, 2011

Hana Tajima Style

Hana Tajima~
           sape dia erk??..bile aku selongkah2 kat goOgle,barulah aku tahu siapa dia nie, rupe2nye pereka fesyen kepada Yuna (Dan Sebernarnya),, nice+sweet+pretty orangnya, dia lah makhluk Allah yang mentransfomasikan Yuna ngan gaya shawl dia, memang cantik, cara pemakaiannya sangatlah eassy.......
kerana Hana Tajima nie, pemakaian shawl telah menjadi ikutan remaja muslimah masa kini, SO! sekarang x de sebablah, manusia2 yang bergelar WANITA, untuk tidak memakai tudung...betul ke x??? :-)
--------------------------------
Dan tidak diakui, aku ngan adik aku, (pemilik blog: www.kucingbelang.blogspot.com)pun telah terikut-ikut untuk memakai shawl like Hana Tajima, huhu..
macam-macam gaya sekarang, sekali-sekala ikut trend semasa nie pun kadang seronok gak..hehehhe, x salah kan nak bergaya?? asalkan still menutup aurat.
Kerana terlampau banyak shawl yang membanjiri pasaran, so! koleksi shawl aku pun dah menggunug tingginya, sampai ada yang belum pakai..DASYAT!~, 2 pasalnya hubby aku kemarahan sama aku.

pada sape yang nak cuba style Hana Tajima nie, trylah.., kat dalam youtube.com dah banyak manusi yang mengupload tutorial Hana Tajima style,, try tau..memang gempak, ala-ala minah arab,, ahakz!!~
Hana Tajima style (pic  nie aku cilok kat dalam google)              

1 comment: