Thursday, April 28, 2011

kenapa mesti BLACK'n'WHITE ??

Kalau jadi promoter..
Pekerja shopping kompleks yg baru mula keje
Waiteres...
and sewaktu dengannya,,
..................perasan atau tidak, mesti memilih BLACK'n'WHITE, betul x??
KENAPA erk??(berfikir sejenak)
Hal nie x terkecuali dengan lecturer aku, RADZIAH (Misz Rozie),
secara rawaknya, dia pun nak aku ngan budak-budak kelas aku memilih untuk mencetuskan fenomena BLACK'n'WHITE nie kat kolej aku. erm...
disebabkan KAMI nie, bakal-bakal HOTELIER yang berDIPLOMA, so! bile masuk kelas dia jew (FRONTOFFICE & HOUSEKEEPING), diWAJIBkan untuk memakai cOlour taik cicak nie..
alahaiii, memang SMART, x dinafikan...
kerana nak dengar kata dan x nak dihalau dari kelas dia, so! aku dan lain-lain terpaksa menghabiskan duit mencari kemeja(putih), kot/bleszer(hitam), kasut(hitam/hight heel:1/2 inci), skirt/suar slack(hitam).......
Memanglah berabis duit, tapi x pelah..asalkan untuk belajar.
-------------------------------------------------------------bile dah smart-smart memakai hitam putih nie, budak-budak junior bawah pun berasa BERKOBAR nak pakai gak macam KAMI semua pakai, ish2!!
x disangka-sangka, menjadi CONTOH KAMI semua kepada adik-adik bawah,huhu...

Penah gak masa, aku ngah tunggu train kat sek.19, ada makcik tue rajin plaknye nak tahu aku pakai smart-smart nie nak pergi settle kan kes apa??,, adoyaii, salah sangka betul makcik nie...disangkakan aku nie LAWYER??hahha, masalah sendiri pun x reti nak handle, ada hati lak nak handle masalah orang...
x bagus, x bagus..hihihi:-)
 
THANKZ lah makcik yew, sebab katakan aku seorang LAWYER, aku hanya mampu mengAMINkan sahaja...mungkin katanye itu 1 doa pada aku...

smartkan???..nielah model budak-budak senior batch 2010/2011 untuk DIPLOMA PENGURUSAN PERHOTELAN&KATERING,,  :-)
TAHNIAH!! misz Rozie kerana mentransformasikan KAMI semua, sayang misz~




No comments:

Post a Comment