Tuesday, April 26, 2011

sem holiday coming..

owh, no..no..
cuti sem ak dah start, lama lak 4bulan! giler gempaq la de...
walaubagaimane pun, cuti aku masih dipenuhi dengan aktiviti student,----------asiggment + presention, cuti kew??owh no..no :-(
---------------------------------klu dulu bile cuti jew, kepala otak aku dah stanby dok fikir nak watpe, tapi cuti nie pun ada gak la terfikir nak wat sesuatu yang berbaloi+lumayan, tapi..erm, X DAPAT!!! sakit jew hati, bengkek plus+ + +, x patut memang x patut, tapi pew leh buat, anggukkan kepala dan senyap tanpa kata.

Lpas raya nie, dah sibuk ngan pratikal (Latihan Industri), SO! tension...rasa cam malas, tapi nak penuhi kota sebagai student Diploma Pengurusan Perhotelan&Katering, kena lah pergi ngan hati yang tertbuka,
,,...sedar x sedar, dah nak abiz study dah...cam x caya, pas praktikal nie semestinya busy lagi ngan report, pe bnda alah pun aku x pasti, tapi tengok keadaan cam leh wat kepala otak aku stress...alahaiii, macam2...
dalah dapat tempat praktikal yang x dapat elaun, 3 bulan , kot...lama 2, huhu...memang lah sakit kan?? hope tempat praktikal nie best la... INTEKMA Resort&Convention, Shah Alam. Agak familiar kot tempat nie...
x pew lah, pe pun cepat lah abiz, dah x terdaya nak dok kat kolej tue lagi. PENAT!!..........

erm............pew lah aku nak buat sepanjang cuti nie,,, kalau duit berkepuk dalam HARIMAU xpew lah gak, nie kat dalam pun ada RM 5.95, pew yang aku leh dapat??? ce cite???...............
erm...nak keje, x bagi, duit bagi x pew lah gak...ADUH!!! parah!~

                      Sabtu nie, nak gerak pi Terengganu, memang lah x tau pew nak dibuat, duit pun x dew!!
erm....naik bus lak 2, x ku penah jalan jauh2 naik bus,ahakz!!! Doakan lah aku selamat sampai, dan selamat balik..aminnn..................
untuk bebudak junior ak, HEPI HOLIDAYs yew...
                                                              (padan ngan muka korang cuti 2bulan jew,huhu)

p/s: x dew pe picture yang nak di muat kan dal blog aku nie, huhu

No comments:

Post a Comment